Google Analytics

 

Co to jest Google Analytics?

 

Narzędzie Google Analytics zbiera dane dotyczące ruchu na Twojej stronie internetowej. Są to darmowe statystyki, według nas niezbędne do prowadzenia kampanii Google Ads, ponieważ daje nam możliwość zbadania efektów naszej pracy.

Dzięki danym pozyskanym przez Google Analytisc możemy w bardzo dokładny sposób zbadać każde nasze działania w Internecie oraz jakość tych działań, dzięki temu reklama internetowa jest jako jedyna z form reklamy mierzalna. 

 

 

Jakie dane zbiera Google Analytisc?

 

Google Analytisc zbiera bardzo dużo danych, a ich odpowiednia analiza pozwala w efektywny sposób zarządzać strategią kampanii marketingowych. 

Najważniejsze z nich to:

  • Odbiorcy – wiek, płeć, zainteresowania
  • Lokalizacja użytkowników
  • Zachowanie użytkowników
  • Urządzenia z których korzystają użytkownicy
  • Ruch z kampanii AdWords
  • Słowa kluczowe
  • Pory dnia
  • Odesłania
  • Źródła i kanały ruchu
  • Konwersje – cele oraz e-commers przychody

 

 

Poniżej kilka przykładowych danych:

 

Informacja podstawowa to ilość wejść na stronę, czas spędzony w witrynie, odsłony, ilość odwiedzonych stron na sesję oraz współczynnik odrzuceń.

 

 

 

 

Informacja skąd pochodzą nasi użytkownicy. Dokładnie wiemy czy pochodzą z kampanii AdWords (CPC), czy z wejść bezpośrednich (Direct), Każde źródło ruchu jest mierzone czy to media społecznościowe czy mailing.
 
 
 
 
 
 
Informacja czy naszą stronę odwiedzają kobiety czy mężczyźni. Dzięki temu możemy ocenić czy ruch kobiet czy mężczyzn jest bardziej wartościowy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Poniżej informacja świadcząca o jakości ruchu z kampanii internetowej. Dokładnie możemy zbadać czy użytkownicy wchodzący na stronę z danego słowa kluczowego spędzili dużo czasu na stronie, ile konwersji dokonali a nawet jaki przychód przynieśli.
 
 
 
 
 
 
Bardzo ważną informacją jest lokalizacja użytkowników którzy odwiedzają naszą stronę. Możemy kierować i badać przede wszystkim nasze działania lokalnie oraz globalnie.
 
 
 
 
 
 
 
 
Wiemy także czy użytkownik jest na stronie pierwszy raz czy jest to już użytkownik który kiedyś odwiedził naszą stronę.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wiemy nawet z jakich urządzeń trafiają do nas użytkownicy. Czy są to komputery czy inne urządzenia typu telefon komurkowy czy tablet.
 
 
 
 
 
 

Ilość konwersji w postaci celów ( np. wypełnienie formularza).

 

 

 

Dzięki e-commerse możemy także mierzyć nasze przychody. A dalsza analiza pozwala nam sprawdzić które kampanie przyniosły największe przychody. Dzięki temu możemy policzyć także ROI czyli zwrot z inwestycji.

 

 

 

Ale przedw wszystkim dzięki Google Analytics mamy unformacje z jakiego źróła pochodzą przychody.

 

 

 

 

 

Bądź pierwszy w Google

 

 

Bądź spokojny o swój biznes

 

 

Wykwalifikowani specjaliści

 

 

Zróbmy to razem

 

0
Lat doświadczenia
0

promowanych stron

0

zadowolonych klientów

0

Przedłużonych kontraktów

Referenecje

Hitze

Współpracowaliśmy z Panią Renatą Kowalską w obszarze prowadzenia kampanii reklamowej Google Adwords. 
Pani Renata wykazała się profesjonalnym podejściem do realizacji naszych celów marketingowych oraz sprawnym wdrożeniem zlecenia. Doceniamy także dobry kontakt oraz jej zawsze szybką reakcję na proponowane zmiany. 
Polecamy Panią Renatą Kowalską jako godnego zaufania i profesjonalnego partnera biznesowego. 


Kierownik działu Marketingu firmy Hitze Sp.z o.o. 

FitEat

Chcemy przekazać słowa uznania dla Pani Renaty Kowalskiej za prowadzenie kampanii AdWords dla naszej działalności. Jesteśmy bardzo zadowolona z nawiązanej współpracy. Bardzo doceniamy biznesowe podejście do prowadzonych działań na rzecz naszej firmy, fachową postawę oraz sprawne i terminowe działanie, które przyniosło szybkie rezultaty. Stały kontakt, ekspercka wiedza i efekty zgodne z ustalonymi celami utwierdziły nas w przekonaniu, że powierzyliśmy działania AdWords odpowiedniej osobie.
Z przyjemnością polecamy usługi Renaty Kowalskiej jako profesjonalnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

AzaliaOnline

Z Renatą współpracujemy od 2014 roku. Dzięki wykazywanej kreatywności i zaangażowaniu w nasza kampanię dziś zaczyna być widać efekty pracy.  W trakcie samodzielnego optymalizowania kampanii zawsze starała się osiągnąć najlepsze wyniki. Osoba miła, kompetentna i co najważniejsze znająca się na tym co robi. Nasza współpraca na pewno potrwa jeszcze długi czas.

Molenda Piotr

Azalia Online

 

Artykuły