Remarketing
Co to jest remarketing?
Remarketing to reklama dzięki której możemy docierać do użytkowników, którzy już byli na naszej stronie.
Jak wygląda remarketing?
Reklamy remarketingowe mogą być tekstowe jak i graficzne. Wyświetlają się w witrynach należących do sieci Google ale tylko tym użytkownikom, którzy w ostatnim czasie odwiedzili naszą stronę. Największą zaletą tej formy reklamy jest to, że w gąszczu reklam i ogromnej liczby odwiedzanych przez nas stron, możemy przypomnieć się ze swoją ofertą naszym użytkownikom.
Dlaczego remarketing?
- Precyzyjne dotarcie do potencjalnego klienta – docieramy do użytkowników którzy byli już na stronie
- Możliwość tworzenia list remarketingowych – możemy kierować reklamy do konkretnej grupy użytkowników lub pod względem ich działania np. kierowanie reklam tylko użytkownikom którzy odwiedzili naszą stronę i dodali produkty do koszyka ale nie sfinalizowali zakupu
- Ogromny zasięg – ze względu na to że użytkownicy odwiedzają bardzo dużo innych stron w sieci reklamowej, my możemy się im wyświetlać tworząc wizerunek w sieci
- Płacisz tylko za kliknięcie
- Ty decydujesz jaki budżet przeznaczysz na reklamę
- Pełna analiza wyników kampanii – dzięki Google Analytics dokładnie wiesz czy reklama jest dla Ciebie opłacalna
Dlaczego AdWords w AdPuls?
Podczas prowadzenia kampanii najważniejsza dla nas jest stała współpraca z Klientem i indywidualna strategia kampanii. Sukces naszych klientów to nasz sukces zatem dbamy o niego wspólnie.
- Stały kontakt z Klientem – szybka reakcja na potrzeby
- Tworzymy kampanie których celem jest efekt
- Praca poparta doświadczeniem
- Indywidualne podejście