Sieć reklamowa Google Ads
Sieć reklamowa to ponad dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, dociera do ponad 90% użytkowników internetu na całym świecie. To reklama, która ma znacznie większy zasięg niż reklama tekstowa.
Zasięg sieci reklamowej Google to aż 92 % polskich internautów zatem jest to bardzo ważny kanał reklamy.
Najwększe serwisy w Polsce takie jak Wirtualna Polska, Onet, o2, Money.pl, You Tube, Interia, OLX, Pudelek, Radio Zet, Otomoto - generują nawet do 10 miliardów odson tygodniowo. Jest to idealne uzupełnienei kampanii w sieci wyszukiwania i ogromny potencjał na promocję brandu.
Jak wygląda reklama graficzna w sieci reklamowej Google Ads?
Reklama w sieci reklamowej zazwyczaj wyświetla się jako banner na stronach należących do sieci Google.
Reklamy w sieci reklamowej to także reklamy w Gmailu.
Jakie możliwości ma reklama graficzna Google Ads?
Znacznie więcej możliwości daje nam sieć reklamowa ponieważ możemy oprócz lokalizacji, czasu emisji reklam kierować naszą kampanię do bardziej precyzyjnej grupy odbiorców.
- Słowa kluczowe sieci reklamowej - wyświetlamy się na stronach należących do sieci pod warunkiem że na tej stronie pojawi się wskazane przez nas słowo kluczowe
- Miejsca docelowe – wyświetlamy się tylko na stronach na jakich chcemy się wyświetlać
- Tematy – Wyświetlamy się na stronach internetowych dopasowanych do treści twoich reklam
- Zainteresowania – wyświetlamy się odbiorcom o wybranych przez nas zainteresowaniach
- Remarketing - użytkownicy którzy wczesniej odwiedzili naszą stronę
- Demografia – kierujemy reklamy użytkownikom pod względem demograficznym (płeć, wiek, stan rodzinny)
- Odbiorcy na rynku - użytkownicy tórzy właśnie teraz szukają produktów podobnych do Twoich, kierują się określonymi zamiarami i udostępniają konkretne dane demograficzne. Często są to osoby, które porównują ceny w różnych sklepach lub szukają opinii.
Dlaczego reklama graficzna w sieci reklamowej Google Ads?
- Łatwy graficzny przekaz
- Duży zasięg odbiorców
- Bardziej precyzyjne kierowanie
- Płacisz tylko za kliknięcie
- Ty decydujesz jaki budżet przeznaczysz na reklamę
- Pełna analiza wyników kampanii – dzięki Google Analytics dokładnie wiesz czy reklama jest dla Ciebie opłacalna
Dlaczego reklama w sieci reklamowej w AdPuls?
Podczas prowadzenia kampanii najważniejsza dla nas jest stała współpraca z Klientem i indywidualna strategia kampanii. Sukces naszych klientów to nasz sukces zatem dbamy o niego wspólnie.
- Stały kontakt z Klientem – szybka reakcja na potrzeby
- Tworzymy kampanie których celem jest efekt
- Praca poparta doświadczeniem
- Indywidualne podejście