Sieć reklamowa Google Ads

 

Sieć reklamowa to ponad dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, dociera do ponad 90% użytkowników internetu na całym świecie. To reklama, która ma znacznie większy zasięg niż reklama tekstowa.

Zasięg sieci reklamowej Google to aż 92 % polskich internautów zatem jest to bardzo ważny kanał reklamy.

Najwększe serwisy w Polsce takie jak Wirtualna Polska, Onet, o2, Money.pl, You Tube, Interia, OLX, Pudelek, Radio Zet, Otomoto - generują nawet do 10 miliardów odson tygodniowo. Jest to idealne uzupełnienei kampanii w sieci wyszukiwania i ogromny potencjał na promocję brandu. 

 

 

Jak wygląda reklama graficzna w sieci reklamowej Google Ads?

 

Reklama w sieci reklamowej zazwyczaj wyświetla się jako banner na stronach należących do sieci Google. 

 

Reklamy w sieci reklamowej to także reklamy w Gmailu.

 

Jakie możliwości ma reklama graficzna Google Ads?

 

Znacznie więcej możliwości daje nam sieć reklamowa ponieważ możemy oprócz lokalizacji, czasu emisji reklam kierować naszą kampanię do bardziej precyzyjnej grupy odbiorców.

 

  • Słowa kluczowe sieci reklamowej - wyświetlamy się na stronach należących do sieci pod warunkiem że na tej stronie pojawi się wskazane przez nas słowo kluczowe
  • Miejsca docelowe – wyświetlamy się tylko na stronach na jakich chcemy się wyświetlać
  • Tematy – Wyświetlamy się na stronach internetowych dopasowanych do treści twoich reklam
  • Zainteresowania – wyświetlamy się odbiorcom o wybranych przez nas zainteresowaniach
  • Remarketing - użytkownicy którzy wczesniej odwiedzili naszą stronę
  • Demografia – kierujemy reklamy użytkownikom pod względem demograficznym (płeć, wiek, stan rodzinny)
  • Odbiorcy na rynku - użytkownicy tórzy właśnie teraz szukają produktów podobnych do Twoich, kierują się określonymi zamiarami i udostępniają konkretne dane demograficzne. Często są to osoby, które porównują ceny w różnych sklepach lub szukają opinii.

 

 

Dlaczego reklama graficzna w sieci reklamowej Google Ads?

 

  • Łatwy graficzny przekaz
  • Duży zasięg odbiorców
  • Bardziej precyzyjne kierowanie
  • Płacisz tylko za kliknięcie
  • Ty decydujesz jaki budżet przeznaczysz na reklamę
  • Pełna analiza wyników kampanii – dzięki Google Analytics dokładnie wiesz czy reklama jest dla Ciebie opłacalna

 

 

Dlaczego reklama w sieci reklamowej w AdPuls?

 

Podczas prowadzenia kampanii najważniejsza dla nas jest stała współpraca z Klientem i indywidualna strategia kampanii. Sukces naszych klientów to nasz sukces zatem dbamy o niego wspólnie.

 

  • Stały kontakt z Klientem – szybka reakcja na potrzeby
  • Tworzymy kampanie których celem jest efekt
  • Praca poparta doświadczeniem
  • Indywidualne podejście

 

 

 

 

 

 

 

 

Bądź pierwszy w Google

 

 

Bądź spokojny o swój biznes

 

 

Wykwalifikowani specjaliści

 

 

Zróbmy to razem

 

0
Lat doświadczenia
0

promowanych stron

0

zadowolonych klientów

0

Przedłużonych kontraktów

Referenecje

Hitze

Współpracowaliśmy z Panią Renatą Kowalską w obszarze prowadzenia kampanii reklamowej Google Adwords. 
Pani Renata wykazała się profesjonalnym podejściem do realizacji naszych celów marketingowych oraz sprawnym wdrożeniem zlecenia. Doceniamy także dobry kontakt oraz jej zawsze szybką reakcję na proponowane zmiany. 
Polecamy Panią Renatą Kowalską jako godnego zaufania i profesjonalnego partnera biznesowego. 


Kierownik działu Marketingu firmy Hitze Sp.z o.o. 

FitEat

Chcemy przekazać słowa uznania dla Pani Renaty Kowalskiej za prowadzenie kampanii AdWords dla naszej działalności. Jesteśmy bardzo zadowolona z nawiązanej współpracy. Bardzo doceniamy biznesowe podejście do prowadzonych działań na rzecz naszej firmy, fachową postawę oraz sprawne i terminowe działanie, które przyniosło szybkie rezultaty. Stały kontakt, ekspercka wiedza i efekty zgodne z ustalonymi celami utwierdziły nas w przekonaniu, że powierzyliśmy działania AdWords odpowiedniej osobie.
Z przyjemnością polecamy usługi Renaty Kowalskiej jako profesjonalnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

AzaliaOnline

Z Renatą współpracujemy od 2014 roku. Dzięki wykazywanej kreatywności i zaangażowaniu w nasza kampanię dziś zaczyna być widać efekty pracy.  W trakcie samodzielnego optymalizowania kampanii zawsze starała się osiągnąć najlepsze wyniki. Osoba miła, kompetentna i co najważniejsze znająca się na tym co robi. Nasza współpraca na pewno potrwa jeszcze długi czas.

Molenda Piotr

Azalia Online

 

Artykuły