Więcej tekstu w reklamach Google AdWords
Przez bardzo długi czas teksty reklamowe w kampaniach adwords miały ograniczenia które w jakimś stopniu ograniczały możliwość ich tworzenia.
25 znaków – nagłówek, po 35 znaków 2 wiersze.
Obecnie Google daje nam większe możliwości. Po pierwsze teksty reklamowe są bardziej rozbudowane. Posiadają dodatkowy nagłówek oraz dłuższy tekst reklamy.
Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla reklamodawców ponieważ mogą oni przekazać w swojej reklamie więcej informacji, a użytkownicy mogą więcej tych informacji otrzymać w wynikach wyszukiwania.
Jak może wyglądać twoja reklama
Jednak zawsze musimy pamiętać, że tylko dobry tekst reklamowy gwarantuje nam sukces kampanii:
- Teksty zwięzłe i tematyczne oraz kreatywne
- Używaj słów kluczowych w tekstach reklamy
- Wyszczególnij to co wyróżnia Cię od konkurencji lub Twój produkt
- Zastosuj Call To Action
- Jak najbardziej precyzyjny opis produkt
- Podkreślaj wszelkie promocje i gratisy
- Pamiętaj o dopasowaniu treści reklamy do strony docelowej
- Zwracaj się bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów